det är mys

nu har man börjat komma in i de svenska rutinerna igen och jag måste säga att det känns rätt så skönt faktiskt. att äta på normala tider, mysa upp hela familjen i soffan och kolla på film, har t.om hunnit med en av de berömda josefin/nicole fikorna som varar i timmar på espresso house, mysa i denise källare med en massa vänneravsnitt och prat.. ja det känns helt okej faktiskt att vara hemma (för tillfället haha)

ja jag har väl hunnit göra en hel del sen jag kom hem..har t.om lyckats komma hem från stan med en massa påsar i händerna..har förstått på min släkt och denise familj att de tyckte jag hade shoppat mycket i madrid och vad är det första jag går och gör här hemma..köper lite till! tacka vet jag REA och julklappspengar. 

snart ska jag följa med mamma, marie och monica på bio. luftslottet som sprängdes, ojoj senast jag kollade på millenium filmer så var det antingen spanskt tal eller spansk text..nu är det helsvenskt (y)  blev nog lite trött på spanskan där i slutet tror jag..men kommer fortfarande på mig själv att jag går och tänker på spanska ibland..

hittade en massa fina bilder från mkadrid på pappas data..bara det att när tror ni jag kommer kunna få tillgång till dem? nej just det..den datan är ständigt ockuperad..







GISSA VILKA SOM HAR REUNION PÅ ROBERTS COFFEE IMORGON?!
KÄRLEK

emmajosefinbengtsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0