driving home for christmas..

Oh, I can't wait to see those faces
I'm driving home for Christmas, yea
Well I'm moving down that line
And it's been so long
But I will be there


jag fattar fortfarande inte riktigt att imorgon vid den här tiden sitter jag (förhoppningsvis) i sverige! dock gör det ju en liiiiite nervös när man får reda på att alla plan som skulle ha lyft från barajas idag har vart inställda pga vädret..snälla snälla snälla ordna detta någon till imorgon!

dagen spenderades med klassen på en restaurang på diversia. mat och en massa snack om allt som hänt här i madrid och allt vi har hittat på. blev en hel del skratt ska jag säga er! sen kom man till den delen då man skulle säga hejdå..kramkalas, men inga tårar. kändes jätte konstigt, speciellt då man visste att alla andra ska tillbaka till våren. jag, lina, linn, emma, matilda och klussi stannade kvar på restaurangen och satt och pratade i...ett antal timmar till. sen mötte vi upp erik och bytade ställe. jag kommer sakna er allihopa A LOT!

nu ikväll har jag pratat en massa med esperanza. v har bytat mejl, bytat julklappar (JIPPIE jag fick en stor fet låda med tvålar, hudkräm och sånt..hur snällt som helst, men snälla tant, hur ska jag ta hem detta?) esperanza och josé blev glada för deras presenter och vi har suttit och pratat en massa. slutet gott - allting gott!









imorgon kanske vi ses gott folk!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0