feliz navidad

planet lyfte från barajas
jag mötte familjen på kastrup
blev välkomnad med lussekatter och pepparkakor
snöstorm i danmark - 18 km/h på 100 väg
sen var jag hemma,
hemma på min gata i stan..

ÄNTLIGEN!

igår tog jag mig en runda i halmstad city..
träffade en massa folk jag inte träffat på hela hösten,
vänner, släkt ja allt!
höjdpunkten var ju nicole, dampbästis, sofia och kusin ida!
sen blev det pepparkaksbak och en massa julförberedelser

nu är det julafton och jag tänker inte slösa en minut mer vid datan..så nu blir det snart kalle, fika med morfar, millan och hans-åke och ikväll kommer fritzsche/jönsson. lycka!

GOD JUL!



på mitt rum..herreguuuud vad jag sover gott nu för tiden, täcke och hela köret!
jag har det bra!


emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Maddebäst

detta gillar vi skaaaarpt! :D <3

2009-12-25 @ 20:05:21
Postat av: frida

jag hjärta dig

2009-12-27 @ 14:39:05
URL: http://fridahult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0