i know exactly what i want this year

..la familia y los amigos por supuesto!

idag har jag gett mig själv en välbehövlig sovmorgon till klockan 11, sen blev det julkalendern som vanligt och lite små saker. därefter bestämde jag mig för att powerwalka till eroski för att köpa russin och mandlar till imorgon kväll och sen powerwalkade jag vidare till gymmet för att träna. haha tappade balansen på rullbandet och det slutade med att min ipod trillade ner på bandet och då sätter jag mig ner för att ta upp den. sätta sig ner på ett rullband som var inställt på hastighet 11 är inte smart.. tur att jag är lite smidig, så det blev inte en jättesmäll ;)

åt någon äckligt innan med ben och grejer och jag anade att det var rester från den där fågeln förra veckan..inte så fräscht kanske? så åt inte allt för mycket av det där..sen slog jag upp ordet och det var rapphöna..inte en favorit! idag och imorgon blir det VFF (värdsfamiljs-fritt) och då ska jag minsann njuta av att laga egen mat (inte grillad kyckling eller rapphöna..) och bara göra exakt vad jag vill! duscha länge, ha varenda lampa i hela huset tända..när katten är borta dansar råttorna på bordet, stämmer rätt bra!



idag är det inte vilken dag som helst, det är världens bästa mammas födelsedag. hennes femtionde födelsedag som jag väldigt väldigt gärna hade velat spendera och fira med henne. som tur är kom ju mitt födelsedagsbrev fram innan hon åkte till egypten, så hon vet i alla fall att jag tänker på henne och att hon ska ha en jättebra dag där vid poolkanten i stekande värme och kanske en liten semsterdrink? ja jag säger det en gång till..jag är avundsjuk! grattis mamma, jag älskar dig!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: Maddebäst

2009-12-06 @ 21:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0