it's been so long, but i'll be there

nu kan ni ta och glömma det förra inlägget!

som varje morgon har jag lite extra tid, så därför passade jag på att logga in lite på facebook och vad möts man av där då? ett antal madridbors status ser ut så här: SKOLAN INSTÄLLD IDAG PGA SNÖN! hahaha vilken morgon, överraskningar hit och dit. ja så nu blir det ingen sista skoldag här i madrid, jag ska inte tillbaka till colegio escandinavo och man har träffat en del för sista gången..känns konstigt faktiskt. hade nog velat ha ett riktigt avslut i alla fall, men okej.. städa vs vara ledig.. LEDIG VINNER!

bara för att vi åker hem imorgon och skolan är inställd idag behöver det inte betyda att man träffat alla underbara vänner för sista gången här, nej såg precis på neas status att det blir klasslunch på diversia! låter ju hur mysigt som helst. vi får helt enkelt trotsa vädret och ge oss ut.

nej nu är klockan 08.07..tror jag ska ta mig en tupplur igen! känner att ju mer jag sover nu, desto bättre för ikväll vet jag inte riktigt hur mycket jag kommer kunna sova.. homecoming!


      

ja så här ser det ut i frösakull och i halmstad enligt min kära fader..
nu ser det likadant ut i alcobendas!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0