jag kommer hem igen till jul

är det inte helt sjukt att london tjejerna just nu befinner sig på svensk mark? det känns som igår man sa hejdå till dem i galaxen vid skolfotograferingen och nu är allt över..jag har fyra dagar kvar i spanien, nu ska det njutas!

dagen har varit onödig om man säger så, eller ja i alla fall i skolan. kom till skolan och kollade film klockan 9 på morgonen, sen har jag bara lullat omkring till klockan 14 utan att ha en enda lektion, helt okej faktiskt! för att fira den sista fredagen i madrid tog emma, maria, lina, susanna och jag oss till starbucks efter skolan. blev en massa prat, sång och filminspelningar. perfekt start på en ännu bättre kväll (hoppas jag). ikväll blir det förmodligen hard rock café eller något annat ställe med en massa från klassen sen bär det vidare ut på äventyr, salsaklubb eller något annat skakigt! därför blir det SIESTA nu! godnatt gott folk.

btw, esperanza har ätit upp mina pepparkakor..nu måste jag hålla mig till på tisdag..

vet att ni gillar bilder, så här enjoy! (från igår)



plaza mayor är helt okej fint på julen, helt okej!



peppade inför EU snack på spanska i mer än tre timmar? NEJ



den sista måltiden (kind of)



jag såg emma tafsa på tomten jaaag, tänk om våran tomtemor kommit då..



hola señor hombre de nieve! (hej herr snöman)



funderar starkt på att föra in den här stilen hemma på min gata i stan..
nästa år kanske mamma och pappa?



oj vad det är snyggt att ta bilder underifrån...
eftersom jag har en speciell relation med julgranar var vi tvugna att gå in i en!



har fått höra att jag har gran-fetisch bara för jag...gillar granar?

oj just ja SIESTA var det, åter en gång. GODNATT!
emmajosefinbengtsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0