på radion sjöng dem om fred på jorden

nu sitter jag här och äter frukost på calle huelva för femte sista gången..ska snart ta mig bort till tågstationen för att möta upp resten och ta oss in till madrid! idag blir det "foro europeo" information (ett projekt mellan olika skolor här i madrid) så den svenska ambassadören ska hålla något tal och sen ska vi få höra lite spanska med..

efter detta blir det MADRID/SHOPPING resten av dagen! så himla mysigt..troligtvis sista gången man är inne i madrid, i alla fall på dagtid haha. får ingen mat av skolan idag..sååå gissa vad jag och emma ska äta för något? behöver jag säga mer än salad och co? ;)



kommer sakna det här.

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Bettan

Det har jag absolut inte gjort! TENGO DOS DIENTES GRANDES ;) hihi



Shoppa inte sonder nu, jag har insett konsekvenserna av shoppingen nu vid packningen;)



PUSS O KRAM Vi ses snart! :O <3

2009-12-17 @ 13:38:20
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: neah...

haha dt kmr bli tradigt för oss bloggläsare oxå när ni kmr hem...;P men du kanske fortsätter eller?

2009-12-17 @ 15:34:44
Postat av: caroline

jaaaa! massa snö och -7 grader och stålande sol :D jättemysigt är det! haha misstänker att du inte kommer få plats med alla dina grejer i väskan, så mycket som du har shoppat .. ;)

2009-12-17 @ 23:33:10
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0