the feeling is here..

ställde klockan på 06.40 bara för att få ligga i min säng i ungefär 50 minuter och bara kolla på ullared och mysa en massa. kan säga att det känns rätt så bra!

idag är det den fredag som carro och jag har planerat för typ 2 veckor sedan och fy vad jag har längtat. skolan kommer gå realativt snabbt med luciarep och lite sånt, sen efter skolan drar vi till plaza norte och ikea för shopping! ska handlas en massa bra saker är det tänkt. ska bland annat köpa vår del av det som behövs till julmyset på söndag - juleskum, pepparkakor, julmust, glögg, mandlar och russin! tänkte passa på att säga att jag har LÅNGHELG! denna måndag och tisdag är helgdagar i detta katolska land, vilket kommer väldigt väldigt lägligt! så nu ska jag njuta!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: lisa

HAHAHAH! ja gud jag, dom danserna saknar man som tusan! duuu, nar vi kommer hem ska det dansas och dampas!

2009-12-04 @ 08:59:11
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0