the near and the dear one

..the old and the young, jag saknar er!

efter en skoldag med bland annat uruselt failat totalt underkänt matteprov, körsång, julkalendermys och frivillig svenska tog jag, carro, matilda, lina och linn oss till plaza norte för att sepndera lite pengar. hade inget speciellt som jag letade efter i klädväg i alla fall, elller jo en väska som vanligt..men det är ju omöjligt att hitta.., men bara för man inte hade något speciellt att leta efter slutade det med två påsar i alla fall. en långärmad transparent tröja från sfera och en långärmas tjockiströja med lite paljetter. nu är jag glad!

därefter drog vi oss till ikea för att inhandla saker inför söndagens julmys hos carro! blev juleskum, julmst, pepparkakor i alla möjliga smaker, glögg, servetter och några mysiga doftljus som luktade kanel, juligt eller vad? carro köpte sig även en köttbulle kvällsmat..jag säger bara att när man säger att man vill ha "diecicinco" och inte "quince" köttbullar till en spanjor..då säger man lite fel..haha dagens tabbe gjord av carro! (ni som inte fattar spanska får leva med att inte förstå carros misstag). jag gjorde dock med en tabbe..skulle inte äta så tänkte jag fick vara lite social..beställer en varm choklad och vad får man? jo..smält choklad.. BRA JOBBAT! fär hällde jag ut 1 euro i soptunnan.



vem älskar inte ikea?



jag har en söt vän som heter matilda!



lite av dagens shopping + skor som köptes förra veckan huehue.

nej nu får det bli mysteriet på greveholm tror jag nog..

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Maddebäst

I likilikilikiliiiike the shooooes! :D dock kommer jag behöva stå på en stege för att vara lika lång som min snygga, ståtliga, underbara supermodellkompis!

2009-12-09 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0