bapelsin med stort b

jag ägnar ett blogginlägg åt en apelsin. har precis ätit den godaste apelsinen i hela mitt liv, okej den kanske inte slår kreta apelsinerna men näst intill! dock såg den lite skum ut.. alla apelsiner jag ätit i spanien är missbildade, det är stora hål i dem och dem är typ ihåliga, men i alla fal det var en god apelsin.

kan ju passa på att säga att jag var och tränade med linafina innan. alltid kul att träffa henne :) vi pratade om hemresan.. imorgon är det 6 veckor exakt. det kommer gå så fort bara, självklart vill man hem till julen och träffa familjen och vänner och bara fira jul, men känns ändå tråkigt att lämna allt här. därför har vi sagt som så:
de här 6 veckorna ska bli de bästa i vårt liv, sen är vi hemma med våra familjer igen och har det toppenbra där med! love actually ska planeras in en kväll i december innan vi åker hem.. kolla love actually och tänka på julen och att komma hem för att fira jul. MYS!




missbildad apelsin-grotta! halva apelsinen är ju borta.. :(

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: josefin

den har nog gjort en mag operation

2009-11-09 @ 21:45:40
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: Lina

love actually kommer bli toppen! åh, mys! <3

2009-11-09 @ 22:42:16
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: Bettsy

Haha det ar inte valuta for pengarna nar man koper apelsiner i Madrid! Halva ar ju forfan borta som du sager!

2009-11-10 @ 11:13:59
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0