every day, every night

idag på idrotten blev det polka till uppvärmning ännu en gång och sedan lite aerobic. vi har faktiskt inte vart ute och joggat på hela två veckor, börjar tro det hänt något med kajsa! idrott utan att jogga i spanien känns nästan overkligt, men hur skönt som helst! jag undrar då vad som flugit i kajsa.. nästa vecka är det idrottsdag hela tisdagen med badminton, rugby och simning. kan nog bli kul det!

efter skolan tog jag emma och pernilla oss till gymmet för att träna, men vad händer när vi kommer fram? emma kommer på att hon glömt sitt gymkort hemma, så den stackars virrhjärnan fick springa hem och hämta! pernilla och jag startade i gymmet med springning, den konstiga ben-springs-maskin-saken och lite sånt bra. var helt slut och ville bara lägga mig ner på marken och sova lite när emma väl dök upp i gymmet. fick hålla mig och tillsammans sprang vi lite till och sedan intog vi centrumet av gymmet - biffhörnan! alla maskiner och allt sånt. tänkte få mina bebis-armmuskler att växa lite.. så vi pumpade på rejält! och sen blev vi lyckliga (helt dödsslut) när vi hittade innelår och ytterlår maskinen.. herregud träningsvärk imorgon om något!

nu har jag bara pluggat, pratat med mamma och julia på skype och ätit min dagliga (inte allt för varierande) mat..lax med vitlök i micron och sallad! om jag varit här i 74 dagar har jag säkerligen ätit lax minst 50 gånger och salladen minst 72 gånger! om några veckor väntar julbord..jag ska äta som en gris!

IMORGON KOMMER KENTKENTKENTKENT!!!!!!
vår alldeles egna mentor kent kommer och tro det eller ej,
jag saknar honom! klasspappa kent!!




the "kent is coming smile"!
då jag inte har någon kamera får ni nöja er med såna här bilder tillsvidare..

Kommentarer
Postat av: dj.



hälsa emma och dina vänner och dig själv att om man glömmer gymkortet kan du på ett provisoriskt i receptionen och slippa springa hem. du fyller bara i ett papper, skriver under och voila - you're in!

2009-11-17 @ 21:52:49
Postat av: VALLE

sööööööt!!

2009-11-17 @ 22:19:35
Postat av: emma

åååååååååååååh så jag hade kunnat skita i att hämta kortet!? fasen då. Aja, bra att veta :)

2009-11-18 @ 21:32:11
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0