mat som gör mig deprimerad

när jag upptäckte att jag idag (för fjärde dagen I RAD!!!) skulle få grillad kyckling till kvällsmat ville jag bara ställa mig och skrika. att se den där äckliga kycklingen som ligger och simmar i litervis av fett är ingen trevlig syn ska jag säga er. jag har inget emot grillad kyckling i vanliga fall, men nu..när jag ätit grillad kyckling fyra dagar i rad och dessutom har jag fått stekt kyckling en dag denna veckan orkar jag bara inte med det längre. fem av sju dagar har jag ätit kyckling.. ena dagen kyckling med sallad, andra dagen kyckling med kokta grönsaker, tredje dagen med broccoli, ... och idag kyckling med 3 oliver!

maten är verkligen hur god som helst egentligen och det är inget fel så, men variationen? nej det får nog bli ett allvarligt snack snart.. mamma eller pappa snälla flyg ner hit och börja jobba som kock här i hushållet. jag klarar inte det här mycket längre helt seriöst! goda saker, men jag har förätit mig på det ju! lova mig att den 22 december ska jag få något annat än kyckling hemma vid köksbordet, okej?

nej nu ska jag sluta med mina deprimerande-ilskna-utbrott om maten. får väl passa på att säga någonting bra som t.ex att jag var och tränade med emma innan. vi började i gymmet och tränade där sen tog vi oss in i badhuset med våra vackra badmössor (det är obligatoriskt, inget vi bara vill ha på oss..) och flip-flop (också obligatoriskt, men emma är busig..) på fötterna. simmade några längder och sen simmade vi ut genom hålet i väggen och badade i utomhusbassängen. satt i bubbelpoolen ute och pratade EU och bara njöt. kokande hett vatten och ganska kylig utomhustemperatur..det var mysigt det, inte för mitt kalla huvud kanske, men resten var toppen :)



familjen: se till att göra julbord för minst 4 familjer detta året. jag ska äta ikapp 4 månader!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: valle

haha tycker faktiskt synd om dig :P

2009-11-23 @ 00:08:21
Postat av: Maddebäst

akta så att du inte börjar kackla allt för mkt ;)

2009-11-24 @ 19:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0