me extraña que sepan mucho

filminspelningen på diversia gick ju då superbra! kan nu konstatera att spanjorer är trevliga (visste jag i och för sig redan), chockande få män i kavaj vet vem zlatan är (!!!!!), abba är kända, olof palme är inte helt glömd i spanien, alla spanjorer vet vart sverige ligger på kartan (i alla fall dem vi frågade) och spanjorer tycker svenskar är långa och blonda.. förvånad? nej. frågade även esperanza innan lite om sverige..det slutade med att vi stod i köket och sjöng: chiqitita tell me what's wroooong! 

efter filminspleningen blev det starbucks igen med matilda, julkänslan där gör en både glad och ledsen, men mysigt är det i alla fall! pluggade på kulturhistorian, de där romarna, visigoterna, fenicierna, kelterna mm ska nog komma in i skallen till slut ska ni se! sen blev det c11:an hem som vanligt och jag och matilda gjorde en toppenfilm, lyssnade på svensk musik och skrattade en massa, som vanligt.

kvällsmaten har blivit godare och godare! idag fick jag svamp i vitlök (igen), men det var en annan svamp så det funkade! sen fick jag kycklingkorvar, bättre än grilladkyckling i alla fall så jag är hel nöjd.



tjuvkik, preview.
(okej london folket..mobba inte vår engelska nu, haha! däremot tycker jag ni kan mobba att carro tror att vår kung heter gustav adolf, hahaha dagens bästa..lyssna noga..tss)

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Matilda

Någon saknar sin Josefin alldeles för mycket nu :(<3

2009-11-27 @ 00:07:00
URL: http://myownmelody.blogg.se/
Postat av: carro

HAHAHAH PINSAMT FAN! men det är han som säger gstav adolf först!!! ;)

2009-11-27 @ 07:34:50
URL: http://caarrolilja.blogg.ser
Postat av: n^^

haha så underbara:))

2009-11-27 @ 16:18:39
Postat av: emmy

haha josse vem är n^^ för den kommenterar min också hela tiden? ;p haha!



och er engelska är ju inte så dålig, min är inte mycket bättre ;O haha :) <3

2009-11-28 @ 14:12:23
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: julia

vf pratar ni inte spanska med dem ?

2009-11-28 @ 19:44:42
Postat av: josefin

sv julia: för det var ett engelska projekt :)

2009-11-29 @ 02:03:47
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0