nos queda por hacer muchisimas cosas..

idag var det matteprov på första lektionen..men man lyckades skjuta på det tills imorgon faktiskt! så kvällen kommer spenderas här i min säng (sååååå skönt med trådlöst internet så att jag kan sitta vart som helst med datan) med datan i mitt knä och kolla på dvd-skivan med alla genomgångar. tro det eller ej, men jag kommer faktiskt sitta och kolla och det är faktiskt lite roligare att kolla film än att sitta och läsa i boken!

efter skolan tog jag en powerwalk (med lite pauser) med namnsdagsbarnet emma elisabeth petzén (GRATTIS BETTSY DU MED!!!). vi gick runt i alcobendas lite och pratade en massa skit som vanligt.. inte skit, men ja ni fattar. vi riktigt insåg att nu är det inte långt kvar. därför blev vi tvugna att sätta oss ner och andas ut lite och verkligen göra klart för vad som måste göras innan man hamnar på svensk mark igen.. blev bland annat:

- gå på fotboll (VI VILL)
- gå på bio (cuenta de navidad 3D, christmas carol..vad heter den på svenska?)
- gå på julmarknad på plaza mayor med en varm och god chai i handen..
- äta på restaurang med folket man inte kommer träffa efter jul..
- några till helt oförglömliga och roliga kvällar
- gå till la-latina och äta på asturiansk restaurang (vad gör man inte för ett skolarbete?)
- julshoppa en massa!
+ en massa mer..kommer tiden räcka?
(linbanan skiter vi i haha)



goda gamla minnen, goda skratt!

ja för er som tänker åka till madrid då man fortfarande kan ha kjol på sig, eller klänning för den delen, akta er för att gå på dessa galler som ser ofarliga ut.. det leder till trosflash och en massa folks skratt!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: Lina

jag vill också på fotboll! om ni ska köpa biljetter...let me know. <3

2009-11-19 @ 22:32:25
URL: http://linaapalmgren.blogg.se/
Postat av: lisa

ja du vardens basta josef! lite svart, du kommer sakert pa nagot vackert, som du alltid gor! helst av allt skulle jag vilja ha dig i julklapp, kostar det en 100? :D

2009-11-20 @ 12:46:05
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0