trettiosex

idag är det 36 dagar kvar tills man är på svensk mark igen. delade känslor angående det måste jag allt säga. just nu är min pluggmotivation inte så bra, beror väl på att det är matteprov på torsdag som jag inte fattar någonting av och en massa annat framöver..så ett jullov skulle inte sitta fel..egentligen. att få reda på att mamma bakat lussekatter hemma med gör ju bara att julkänslan vill komma ännu mer! men när man tänker efter om 36 dagar kommer jag aldrig mer vara i spanien på det här sättet och då är resan slut. vad tycker man om det egentligen? inte bra, inte bra!

vissa dagar är värre än andra!





vi är som vi är, men jag gillar oss!
vad vore jag utan dig..
<3

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: emma

men hallao vad vore jag utan dig då?? du är bäst och jag gillar dig mest <3<3<3(hoppas du syftade på mig i bildtexten där, annars blir det lite pinsamt haha) <3

2009-11-16 @ 21:50:20
URL: http://emmapetzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0