1+1=4.5

ojdå kan ja inte matte? nej! eftersom min mattelärare på colegio escandinavo har vart i sverige fram tills idag har jag inte haft någon matte..på hela terminen hittills. ja det känns väl lite så där halv kul att veta att sist man räknade matte var det typ maj. har tappat huvudet under det här uppehållet, kommer inte ihåg ett dugg och nu ska man tydligen börja med matte b, kom och hjälp mig! algebra, x,y,funktioner och massa sånt..VA? jag är positiv, men.. jag kommer få problem!

hade finfint besök av matilda och anders i eftermiddag. slipade på power pointen om museerna och lite sånt trevligt. en extra guldstjärna i kanten är att ingen av oss kan power point! men som tur är finns maria som man kan slå en liten pling till och fråga. tacktacktack!

nu sitter jag här, grönsakerna ligger i magen och jag är redo för att gå och lägga mig snart tror jag. pratat med josé om att torres är snygg, men att han ären dålig fotbollsspelare. dålig vet jag inte, men vågar inte säga emot jose aka el chefe, chefen. esperanza aka nina, har jag snackat spanien med! oh me encanta la naturaleza aqui, si el norte es fantastico, sisisi. las islas, madre mia! fjäska in sig som en riktig liten spanien älskare är väl bra?

nej nu blir det nana-dax i alla fall tror jag. måste vila stämbanden inför uppträdet imorgon. wish me luck! HAHA



emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: --

nej dålig är han inte!! snygg å bra vare;D

2009-10-22 @ 22:38:04
Postat av: VALLE

vad händer imorn? xd jättesöt på bilden btw x)

2009-10-22 @ 23:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0