avundsjuk, jag är så avundsjuk..

vad vore bättre just nu än att bara sitta här, mysa i det fina vädret och kanske njuta av att ha höstlov? höstlov ja.. ÅH jag är så avundsjuk på alla er sverigebor ,även london och parisfolket, som har höstlov! så sjukt orättvist.. här kommer man och går i skolan innan man åker hit och sen får man inget höstlov heller. ogillar detta skarpt!

höstlov för mig brukar vara en familjeresa tillsammans med familjen och fritzsche/jönsson till tyskland, men vad händer i år? jo dem får utnyttja sitt lov och ta sig några mil mer söderut för att besöka madrid!
- 2 dagar tills familjen kommer
- 3 dagar tills fritzsche/jönsson kommer
LÄNGTAR!

idag när jag kom hem var esperanza sjuk! stackarn, låg där i sin säng alldeles utmattad och jag kände knappt igen henne. den annars überpigga tanten på 70 år såg nu ut som en 135 åring minst, förlåt men det är sant. usch lider med henne och jag tycker det är rätt läskigt när hon är sjuk.. kryakryakrya på min madre española!

för att ta ut mina aggressioner dels för höstlovs saken och andra grejer som gör mig irriterad ska jag ta och jogga till gymmet för att senare jogga där inne lite och jogga tillbaka, totalt meningslöst egentigen jag vet, men nu är jag gymsugen.



vacker bild, hemska skor!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: VALLE

vad kul att din familj kmr snart!

hahaha spring till gymmet o tbx hehehe

2009-10-26 @ 20:18:09
Postat av: hihi

heii!! ville bara säga att din blogg e tiiiepp aaassfiiin (a) undrar om du kan hjälpa mej lite (a) för ja har tieeep precis börjat ^^ (a) jaja.. tack för grym läsning å tiiepp besök gärna min blogg å kommetera (a) puss på deeeiii :*<3

2009-10-26 @ 21:01:04
URL: http://marreboii.blogg.se/
Postat av: Anna

jag lider med dej "/ <3 eller nä, där ljög jag nog lite, njuter av mitt höstlov är nog den riktiga sanningen, kan inte hjälpas (a)

2009-10-26 @ 23:30:20
URL: http://justenannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0