det kallas lunes

jaha då var det måndag igen, vilket betyder att det är fredag imorgon? om det ändå vore så bra, men nej då det är några dagar kvar ja.. fast i och för sig så går ju veckorna så snabbt här, så vi kan väl säga att det är fredag imorgon då :)

känner att just nu bara pumpas det in en massa arbeten och läxor hit och dit. jag känner mig lite inspärrad, det enda jag gör är ju att sitta här med mina urbaniserings-frågor och svenska trupper i afghanistan uppgifter och alla andra grejer, låter det inte underbart? här sitter man i en storstad och har hur mycket som helst man vill göra, men går det? men vad gör allt detta när jag har fått tillbringa lite mer än en timma på gymmets alla maskiner och fått lega på golvet och göra situps idag? underbart, så allt är toppen (trots ovanstående), bara att hugga i och kämpa på!! :D

trött dag i skolan 9-17. långa dagar, men tur att det inte är förbjudet att skratta på skoltid. hahaha det roligaste idag var nog allt nät anders fick sig en lektion i hur man ska vara mot tjejer. aldrig säga att hon är ful eller aldrig säga: nja ta på dig något annat. ni skulle vart där! fick även reda på att man ska göra ett grupparbete i spanienkunskapen, Y-E-S! men helt okej faktiskt för jag, matilda och anders (grannskaps-homiesarna) ska ha om prado, reina sofia och thyssen muséerna, vilket betyder att vi måste ta oss dit. detta får bli ett projekt till helgen!

pratade precis med världens mest underbara matilda örjegård! så mycket vi hade att prata om och så mycket jag saknar den tjejen! ska se till att prata mer på skype framöver och längtar efter en riktig myskväll i december/januari!

BTW, kanelgifflar i skolan i spanien tackar man inte nej till, tack för den som uppfann kanelbullensdag!



emmajosefinbengtsson



Kommentarer
Postat av: MÖ

Åh! Snart blir det decembermys i massor :)<3

2009-10-05 @ 22:39:46
URL: http://myownmelody.blogg.se/
Postat av: caroline

höö öh det finns väl bara marmaris? :O eller vad menard du? jag fattar inte :( känner mig lite hjärndöd nu såhär tidigt på morgonen! eller vänta, menar du vilket hotell vi bodde på? :O

2009-10-06 @ 07:08:11
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0