madrid eller arktis?

just när allt var som varmast, vad händer? kliver upp imorse och redan inomhus känns det lite halvkyligt.. men tar på mig shortsen i alla fall, sen i sista sekund ångrar jag mig och drar på jeans istället och tacktacktack för det! det här var den kallaste morgonen hittills, fattar inte att allt kan hända så över en natt!!

förresten så skulle jag upp 06.30 för att slippa ha lika stressiga morgnar som jag alltid lyckas få här, men vad händer? jag somnar om! som tur är går någon på toa vid sjutiden.. ska inte ge detaljer, men något lät mycket och jag vaknade av det! får väl säga tack för braket!

idag blir det halvdag i skolan för jag har tagit ledigt från engelskan, ska nämligen visa malin och louise plaza norte och äta lite lunch med dem! ikväll intar jag deras hostal i madrid och ska vara där under helgen, kommer sakna min esperanza! alltså blir det bloggpaus under lördagen, så ni slipper läsa då :)

jag på vägen till skolan, ny stil, ny miljö! KALLT!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: Maddebäst

... välkommen till "Halmstadväderimadrid" eller nått ;) thihi

2009-10-19 @ 16:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0