sverigebesök!!

idag tror jag att jag somnade för första gången någonsin på bussen till skolan! skönt var det i alla fall, inte för man kände sig så mycket mer utvilad, men sova är ju alltid bra. eftersom det var så otroligt varmt igår tänkte jag i morse att: äsch det är likadant idag. så sommarkjolen, linne och en kofta togs på, vilket jag ångrade väldigt väldigt mycket mellan kl 07.25 och 11.00. fryskallt och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, men vid 11 kom solen och då var det helt klart värt klädvalet!

blev en idrottslektion med 3 km springning på tid, tänker inte säga tiden för det var en liten ökning sen i våras.. men men. sen direkt efter blev det höjdhopp! hur kul som helst och speciellt när skolan har absolute dance winter 2009 som bakgrundsmusik på lektionen, jag säger bara hit the floor och lite dans. då mår man ju toppen!

men dagens höjdpunkt var ju helt klart efter skolan när jag åkte in och... TRÄFFADE MALIN OCH LOUISE! kom upp i deras lilla trevliga hostal, stort och så? haha nja, men dem ska bara sova där ändå, så blir nog perfekt! pratade en massa, skrev en egengjord metro-guide till dem och sen skötte jag snacket när dem skulle beställa mat. sen tog jag metron hem med en väldigt tung väska.. varför? jo för jag har en väldigt fet godispåse med mig, svensk lösgodis hallelujah!



kajsa bergqvist



emmajosefinbengtsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0