colegio escandinavo

idag var det första riktiga skoldagen för den här terminen. kändes både bra, tungt, jobbigt och lite småroligt. i och för sig hade vi nästan bara introduktion och lära känna lärarna och lite sånt, så inte så jobbigt.. men det kommer väl :)

något skumt äppelmos med köttskivor i skolan, vilket inte riktigt var min grej, så fick bli sallad till lunch och nu när jag kom hem var jag dödshungrig, så slängde mig över ett plommon och ananas! lever på frukt här känner jag. har ont i halsen och hosta idag, så lite jobbigt, blir bara att vara hemma umgås med familjen och kanske kolla något tv program med dem? lite roligt faktiskt. sen ikväll ska esperanza göra halsmedicin till mig! lugn, det är ingen hemmamedicin, hon är inte häxa, så ska få något varmt och honung och sånt :) snäll är hon allt!

pratade precis med min underbara familj på skype. känns så konstigt att se dem där och inte kunna träffa dem varje dag. de sa att de skulle gå och äta lite kvällsmat nu, jag vill också sitta där hemma och äta med dem, men men snart är det vinter och jag är hemma igen :)

nu blir det att vila en massa så mitt ont i halsen släpper!
ha det bäst!
besos!



emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Mysan pysan

Verkar som att ni har det fint fint tjejen! Det där med familjen känns sjukt konstigt tk jag med! sola lagom!!! <33

2009-09-11 @ 20:05:40
Postat av: Maddebäst

Lilla vän! inte vara sjuk nu! bli friskfriskfriskfriiisk! <3

2009-09-12 @ 21:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0