ESPAÑA!

då var man framme! framme utan att ha störtat, tappat passet eller virrat bort sig totalt. känns hur overkligt som helst att jag faktiskt är här nu, eller drömmer jag?

på flygplatsen träffade jag en kvinna som frågade efter jennifer, sa att jag inte visste tyvärr. sen visade det sig att hon trodde jag hette jennifer, hade svårigeter för att säga josefin, men allt löste sig och bara några minuter senare satt jag i bilen tillsammans med henne och hennes son josé. spanskan har flytit på bra, lite svårt att förstå ibland, men helt klart så har det funkat jättebra! när vi kom hem gick vi en runda i parken "el parque de andalucia". i strumpbyxor, långtröja, kavaj och converse började jag sakta känna att det var lite fel kläder för spanien just nu.. 28 grader ungefär på kvällen, man tackar!

rummet är helt okej och jag tror jag kommer trivas jättebra. fick tortilla till kvällsmat och lite annat smått och gott. kommer bli mycket sallad här har jag förstått, vilket är hur bra som helst! vid matbordet snacksde vi om sverige, mat, politik, religion och sedan pratade jag en massa sport med josé, haha alltid trevligt.

men imorgon är det skola och en ny dag här i spanien, så ska försöka sova nu! bilderna orkar jag inte lägga in idag.. det kommer :) tror det kommer bli super här och jag trivs redan!

saknar er självklart
BUENAS NOCHES
<3


Kommentarer
Postat av: Bettan

Riktigt kul att höra att allt flyter på! Nu börjar äventyret JOSEF! Puss o kram o sov så gott <3

2009-09-07 @ 00:14:38
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: valle

vad skönt att du trivs <3333

2009-09-07 @ 00:31:04
Postat av: Clara!

Gud så bra att du trivs hjärtat mitt! Lägg ut en bild på där du bor och lilla esperansa eller hur hon nu stavar :P lovelove<33

2009-09-07 @ 12:02:24
Postat av: denise

härligt att du trivs gumman!

ha underbara 4 månader !<3

2009-09-07 @ 15:49:22
Postat av: alice.

WOW, mäktigt alltså! Du kommer att ha skit kul.. =D



Hälsa Spanien från mig! :P

2009-09-07 @ 16:00:25
Postat av: Maddebäst

Oh underbaaart! :) skänt att veta att du har kommit fram och att allt är bra!

2009-09-07 @ 18:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0