good morning

sitter har i skolan nu och vantar pa att den ska borja. far ta bussen kvart i 8 aven om jag borjar 9.. lite halvsegt, for jag far sitta har i ca 45 minuter.. men men man slipper rusningstrafiken iaf, lite positivt!

hahaha bussen idag var BAST! tanter overallt och sen sitter dar en gubbe pa hela bussen tror jag, sen blir det varldens fight. tanter vs gubben. herregud de skrek ropade fitta, kuk och massa sant at varandra och det var hel kalabalik. tanterna har ar sa tuffa, for de vagar liksom kaxa imot, rejalt! gubben skrek till en tant att hon skulle flytta tillbaka till afrika och att hon inte skulle vara har. tanterna goes ooooooh, afrika tanten sager bara att hon alskar afrika och vander ryggen. sen helt plotsligt borjar alla sjunga ja ma hon leva for en tant fyllde ar och hon hade med sig fika till massa personer pa bussen, som hon ens inte kande!! party party on the bus!

ha en bra dag, skriver mer sen.
pusssss
emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: alice.

Haha, gud va kul! Det var ju en bra start på dagen du i alla fall! =D

2009-09-21 @ 21:25:55
Postat av: Anonym

hah det kommer jag ihåg, alla tanterna var helt cp. vi döpte dem till och med... lite patetiskt men sant! när ska ni gå ut?



Hanna (merahanna)

2009-09-21 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0