då var man inskriven!

japp nu är det så att lilla jag är inskriven i alcobendas kommun, så nu är jag en riktig alcobendasbo. så äntligen äntligen ska jag köpa mitt efterlängtade gymkort, på torsdag ska det tränas ikapp för de senaste x månaderna, vågar inte säga hur många.. (a) skäms riktigt över mina muskler haha, esperanza lärde mig innan hur man lagar en spansk tortilla, hur lätt och kul som helst (eller ja hur kul det nu kan bli att skala lite potatisar och lök och hälla på ägg) men i alla fall när man skulle vända hela omeletten.. ojojoj. för tungt och esperanza bara skrattade och sa att jag får nog börja träna mina armar lite, tack!

idag kom en tjej som heter margareta jansson till skolan för att ha hiphop och house dans med oss! SJUKT KUL! så härligt att få höra lite riktig musik och inte bara en massa spansk-busschaffis-musik. dansade först en hiphop dans och sen house då, riktigt kul och jobbigt! margareta har vart med i floorfiller och jobbar typ som frilandsdansare och för reebookgymmet i madrid, tufft.

finns ett hus i la moraleja (där skolan ligger) som är till salu för 200 miljoner koronor. jag tänkte så här, mamma och pappa kan vi inte sälja stugan och flytta hit? om det behövs kan ni få sälja min cykel med!

plugga plugga plugga. jag dör snart, men ska göra mitt bästa för att hålla mig vid liv, men tro mig det är svårt. hela spanska kartan med alla provincer och städer och sånt ska in i huvudet nu, prov imon, yes. får komma ihåg att snart är det helg och pluggfritt och idag om två veckor exakt kommer malin och lojjz!! ska hålla mig positiv som vanligt, jag lovar :)



bild på mig och emma bara för jag gillar den tjejen massor!

emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Malin

Åhhh är de bara 14 dagar kvar:D Jag hinner inte så nyainfluensa vaccenet innan jag kommer ner till dig:s attans.. Men jag ska nog klara mig har ju utsats ett par gånger på sjukhuset:P hahah

2009-09-29 @ 21:26:44
Postat av: mamma

Du kan väl boka in en husvisningstid lämpligen efter utvecklingssamtalet den 29/10. Blir det bra?

2009-09-29 @ 21:59:25
Postat av: josefin

sv mamma: hahaha klart jag fixar det!!

sv malin: jag vet toppen! neeej om det hade kommit hade du kunnat ta med och vaccinerat mig ju :p men men jag överlever med :)

2009-09-29 @ 22:53:34
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: emma

haha skön kommentar av yvonne! x)jag kan bidra med lite om jag får bo där med er :D hihi.

jag gillar dig med min vän. väldigt, väldigt mycket! PUSS!! <3

2009-09-29 @ 23:10:24
URL: http://emmapetzen.blogg.se/
Postat av: emmy

ja det får vi , gulligt som satan tycker jag det är :D hur är allt där borta?

2009-09-30 @ 16:02:37
URL: http://emmyyaltemyr.blogg.se/
Postat av: VALLE

"..om det behövs kan ni få sälja min cykel med!"

hahahha kul..!:D



Kul att ni dansar :D du kan lära mig lite moves när du kmr hem sen x)

Hoppas provet gick bra!

2009-09-30 @ 22:54:09
Postat av: josefin

sv valle: haha ja jag är väl känd för min humor, höhö!



det var verkligen hur kul som helst och klart jag lär dig när jag kommer hem :D

jadå det gick bara bra :)

2009-09-30 @ 23:41:18
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0