I said brrrrr

livet leker och allt är toppen! jag känner hur jag verkligen trivs, hur skönt som helst. idag var det dock KALLT när jag gick till skolan, då tänker ni vl typ aja kallt visst.. men jag lovar det var bara 10 grader! tänk att gå till skolan utan byxor i 10 graders värme ller kyla kanske? inte så roligt iaf, men det är ju vad man måste göra. sen blir det ju drygt 30 grader, så bara att stå ut :)

dagen har vart super! skolan var väl bra, gick rätt fort tyker jag. sen efter skolan bestämde jag, emma, jess, pilla och sandra oss för att vara lite sociala och duktiga, så vi sökte upp ett starbucks (första gången i mitt liv jag vart på ett sånt) och satte oss och pluggade en massa. med en chai té framför sig går plugget super! just nu är jag väldigt motiverad och tycker det inte är ett dugg jobbigt att få läxor och sånt, får se hur länge det håller i sig bara..

ikväll blir det real-madrid matchen på tv med min lilla "familj" här, men snart måste jag komma fram på riktigt och säga att jag gillar barca.. får se om idag är rätt dag att säga det.

nu får ni njuta av bilder istället!
ps. saknar er en massa hemma och gjorde en nedräkning idag, om 98 dagar är det svensk mark igen!
<3


kallt och mörkt när man går till skolan.


snyggingar utanför colegio escandinavo


någon trillade på den farliga brännbollen :( krya!!


ställe med bara massa restauranger





jess och pilla

emmajosefinbengtssson

Kommentarer
Postat av: lisa

JÄVALR CARRO! det var inte litet det! chai latten på starbucks är ju såå gooooood :D

2009-09-15 @ 20:47:55
URL: http://lisahenningsson.blogg.se/
Postat av: julia bengtsson

vad är starbucks ? ") // julia



2009-09-15 @ 21:19:10
URL: http://funkypunky.blogg.se/
Postat av: Bettan

Nejmen Josefin! Går du till skolan utan byxor? :O



Jag gissar att det är Carro som dragit på sig skadorna helt klart!



Sv: nej jag ska inte gå i spanska, bytte till tyskan för då behöver jag inte läsa språk i trean ;)



KRAM O PUSS

2009-09-15 @ 22:07:35
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Lisa

jag är rätt dålig på att veta hur man gör på min blogg t.ex att man ska svar på en kommentar så nu får jag svara här och självklart kommentera dig blogg/bilder.



Va roligt att du har de så bra där i Madrid och jag ska självklart hälsa Ida de:)'

jätte kallt här också när man ska gå till skolan jag håller gämt på att frysa och nästan så jag skulle vilja ha vinterjacka och mössa men de kan jag inte ha ännu för de blir väldigt varmt senare på dagen:)!! stackars henne som hade ramlat:/



Kram



2009-09-16 @ 17:26:35
URL: http://petterssonliisa.blogg.se/
Postat av: olivia

hejhej :) hur e dt?:)

vill du fixa tillmin blogg lite om du kan?:D

2009-09-16 @ 18:37:42
URL: http://oliviiaasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0