jag skrattar idag

har redan glömt gårdagen och mår mycket mycket bättre! nu ser jag framåt och längtar tills en massa saker. tack mamma som vart underbar och fixat en massa viktiga saker, så att allt ska lösa sig så bra som möjligt, puss!

dagen började med att gå ut i det fina vädret, ja ni ser rätt, fint väder i madrid, finally! de dagar som vart gråa har vart skrämmande, men nu blir det nog lite gå utan byxor väder igen som tur är! satte mig i trädgården och pluggade lite och solade, sköööönt. sen vid klockan 2 ringde det på dörren, ohoh släkten :o blev väl typ 14 pussar och en massa massa prat. och prata, jo tack det kan spanjorer.. vid matbordet var det som att sitta på någon debatt. de skrek, pratade i mun på varandra, madre mia! nu vet jag hur det känns att vara invandrare som valle sa haha.

efter maten, som varade i 2.5 timmar och de proppade i mig en massa skit!, så var jag bara tvungen att vila huvudet så möte upp emma, matilda, frida och trötta klussi i parken och vi "pluggade". trevlans som vanligt med dem!

ikväll har jag vart duktig och sprungit 5 km och powerwalkat 3.36 km om jag ska vara exakt, perfekt sightseeing har jag kommit på, muy bien! sen har jag ätit mina dagliga grönsaker med, idag som purré... mmm smaskens.. josé pratar om mig med sina barn som en tjej som hatar onyttig mat och bara äter grönsaker och fisk, HAHA man tackar! men det stämmer ju faktiskt lite, iaf här.

natti nu blir det sängen och kolla lite mean girls, myyyys.
pussss
<3







emmajosefinbengtsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0