idiot!

vill bara glömma hela denna dagen.. eller okej inte hela för jag har spenderat den med världens bästa emma och då brukar allt vara tipp-topp men just idag var det inte riktigt våran dag helt enkelt, eller min kanske.

plaza norte var världens köpcentrum, hur bra som helst verkligen! synd bara att spanien kryllar av ficktjuvar. busstraffiken är svår och att det inte finns toaletter på metrostationer, det förstörde min dag..

- jag är nu 50 euro fattigare, har inget bankomatkort, ingen legitimation och båda försäkringskorten är väck.. allt detta är hos någon trevlig person som tydligen tyckte det var okej att ta mina grejer och sen leva livet. tack! fattar inte hur folk tänker. att höra mammas röst, samtidigt höra en massa svensk musik överallt, se ikeakassar överallt gjorde att jag fick världens hemlängtan! herregud, trodde inte den skulle komma så tidigt. var hur svårt som helst, men som tur är hade jag min emma, emma emma emma helt underbar!
- jag och emma hoppar på rätt buss, men hoppar av väldigt fel. istället för att komma till alcobendas råkade vi komma till madrid. in till centrala madrid när man är ledsen och helt slut är inte bra. fick leta upp en metro och sedan ta den mot alcobendas, men även det var ju svårt..
- skaffa toaletter på varje metrostation spanien!! nöd-panik-nöd-panik!
- la noche en blanco kan jag bara glömma, inga pengar och helt slut i huvudet. nästa helg får jag säga, åter en gång!

nej nu ska jag sluta deppa och umgås med esperanza, hon är verkligen toppen! utan henne vet jag inte riktigt vad jag skulle tagit mig till just nu. jag + en 70årig tant = homies, me like!











lite shopping hann det i alla fall bli.
vit kofta - sfera
grå kort kavaj - stradivarius
svart klänning - stradivarius

PUSS!
emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Bettan

USCH O FY!!! jag O lisa tycker verkligen synd om dig! nu är det bara att rycka upp dig ända upp till flaggtoppen o köra på!!!



pussar o kramar från bett o lis

2009-09-19 @ 21:13:25
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: Denise

Stackare! :( Blir nog bra ! <3

2009-09-19 @ 21:18:00
Postat av: valle

:(.. fina kläder du hade köpt btw

2009-09-20 @ 11:54:17
Postat av: Annika

åh vännen :( och hemlängtan är sjukt jobbigt! men du klarar detta



puss & kram!

2009-09-20 @ 12:35:18
URL: http://annikanilsson.webblogg.se/
Postat av: ericita

erkänn stradivarius e helt underbar!?!

2009-09-28 @ 17:20:22
URL: http://ciita.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0