mi casa, su casa

what a day, jag är så trött i mitt huvud just nu så ska bara glömma alla läxor och krypa ner och kolla på idol nu. mamma och julia pratade om idol innan, så blev bara så tvungen att kolla nu, fast hade i och för sig hellre suttit och kollat tillsammans med dem hemma i soffan, men detta duger bra det med.

skolan bestod av lektioner och inget riktigt speciellt roligt idag faktiskt. eller idrotten var rätt så kul, ut och lära känna joggingslingan i moraleja! tjohoo, om man nu kan kalla att springa på trottoaren intill alla miljon-villor och kolla på miljonärernas hembiträden som är ute och rastar hundarna en riktig joggingslinga.. härligt var det iaf! sprang med lina och fick hoppa över hundskit lite här och där, för ni förstår hembiträdena städar bara husen, gatorna bryr de sig inte om, urk! springa i uppförsbackar i 28 graders värme är inte helt fel.. till och med så behagligt att jag och lina bestämde oss för att vara hurtiga och ta ett powerwalksvarv med, 6 km avklarade!

måste berätta att jag var på polisförhör innan! herregud skulle anmäla stölden av min plånbok och allt i lördags. trodde bara jag skulle behöva skriva någon lapp eller något, men nähej där tar dem in mig på förhör. och jag skulle vara ensam eftersom ingen skulle kunna komma med andra historier, så där satt jag med en spansk polis och hade förhör på spanska, madre mia! men det gick faktiskt bra, så nu kan jag checka av det!

har inte visat min lägenhet än, så idag har jag inte tagit några speciella bilder, så här kommer en liten rundvandring. mi casa, su casa!



min lilla plugghåla



vardagsrum, real madrid kollar soffan!



matsalsrum (samma som vardagsrum). när "el jefe storätarn" är hemma sitter vi här och äter.



vardagsrum



sovrum



badrum



köket där vi lagar de godaste salladerna!

så nu har ni vart i några av rummen i lägenheten iaf! josés rum och lite korridorer orkade jag inte fota.

puss och godnatt!

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: VALLE

Har du tagit bild på EZPERANZA än haha :D

2009-09-23 @ 23:35:57
Postat av: josefin

HAHA nej det kommer! :D

2009-09-24 @ 08:33:07
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0