no tengo ganas de..

vädret är tråkigt, jag har hur mycket plugg som helst, jag är trött så jag vet inte vad och så är jag sur för att skype aldrig ska fungera normalt i detta huset! men vad är väl det att deppa ihop för? positiva jag är i farten och vet ni vad, imorgon ska jag få träna och om 2 dagar är det helg, kan det bli bättre? NEJ.

sitter här och pluggar in de dryga 180 glosorna tills provet imorgon, går väl helt okej, framsteg från i eftermiddags i alla fall. nej, nu lägger jag plugget för idag förresten, orkar inte mer. får gå som det går imorgon på provet, (pang slängde boken i golvet) - lugnt, ingen här i huset hörde smällen för de sitter ute i vardagsrummet och skriker. och när det skriks här i huset då betyder det fotboll, real real real. funderar på att gå ut och heja lite på marseille i champions league matchen, de blir alltid lika glada på mig då :)

drömde förresten världens mest konstiga dröm om min lilla söta syster inatt, åh herregud. tur jag fick prata lite med henne innan! hahaha, mer säger jag inte! om 4 veckor idag möts vi igen och ÅH vad jag längtar!

nej nu blir det ut och busa i vardagsrummet, godnatt!



madrid, insomning x 233336556455 :)

emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: JaZzIN

Då blir det swedish girls imon i gymmet;)

2009-09-30 @ 22:21:14
Postat av: emmaa

sv: HAHA det bästa är att jag klagade på att jag ville ha mas calor när jag träffade henne senast och nu säger du att jag gillar skugga haha! men du har ju rätt :) ville bara ha något att säga till raff-mormor och jag vet inte hur man säger skugga x)

PUSS!

2009-09-30 @ 23:25:48
URL: http://emmapetzen.blogg.se/
Postat av: josefin

sv: swedish girls in the gym YES!! :D

2009-09-30 @ 23:42:34
URL: http://frokenbengtsson.blogg.se/
Postat av: becks

Härligt att höra :) Jo jag trivs väl bra, men hemlängtan rätt mycket dock. Nja, sådär, förstår mycket men prata har jag nog inte gjort så mycket framsteg med. Bara dem meningarna som är vanliga och nödvändiga ;) Själv då, med spanskan`? <3

2009-10-02 @ 11:32:56
URL: http://andraeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0