speeding cars

japp, då sitter man här första helgen i madrid på sitt rum och bara tråkar. varför? jo för jag har feber, ont i halsen, huvudet och mår allmänt kasst. inte så roligt när resten av klassen ungefär är ute i parken vid mig och har mysig picknick och massa trevligt. aja, ska inte klaga kommer väl fler tillfällen :)

har kollat på tv med josé och esperanza väldigt mycket idag. blev massor av nyheter, film och serier. förstår mer och mer hela tiden, hur kul som helst! kollade på en 11 september film innan dubbad till spanska, impressive huh? :D

trots sjukan och en väldigt jobbig dag så trivs jag hur bra som helst! familjen är toppen och staden är perfekt och vädret, me encanta! idag var det cirka 33 grader. det enda jobbiga här är bussarna! på morgonen är det såna sjuka köer, ni förstår inte! busschaufförerna kör samtidigt som galningar och jag slår vad om att innan jag åker hem från madrid kommer jag ha krockat ett antal gånger på vägen till skolan!

nu är klockan mycket, men eftersom jag somnade 2 timmar i eftermiddags så är jag inte så trött, får bli sängen och kolla idol på internet :) får ju inte glömma av sverige helt och hållet!

saknar er
<3






emmajosefinbengtsson

Kommentarer
Postat av: Bettan

Men då får du ta o krya på dig på direkten sötis! Förresten ska jag säga att livet blir allt mycket lättare i Madrid då de kör på höger sida av vägen, vilket är väldigt förvirrande för oss i London!



Som sagt KRYA PÅ DIG! KRAMEN PUSSEN!

2009-09-12 @ 01:06:46
URL: http://elisabethpalsson.blogg.se/
Postat av: julia

sv: ihhh bara sex veckor!!? inte mycket :D



bäst för dig att du inte glömmer sverige ") du har du sett hon från halmstad med rasta flätor ?(idol) marinett lr nått tror jag att hon hette <33

2009-09-12 @ 09:30:54
URL: http://funkypunky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0