uuuuh är ljudet

jag har nog aldrig varit ett så stort fan av volleyboll innan tror jag! tacktack för det finns en volleybollplan på lilla skolgården, utan den hade man ju nästan varit rastlös eller ja man kan ju sola med, men endå! idag blev det i alla fall en väldigt seriös match under en solig rast. jag, patrik och sandra visade vart skåpet skulle stå medans carro, maria och anders mest sköt upp en massa bollar på taket, fick lite dispans och serva två gånger och typ fastnade i nätet.. eller oj det sista var nog visst jag (a) inte lätt alla gånger ska jag säga, pladask ner på ryggen :) men allt löser sig med lite ljudeffekter, uuuuuuuuh!

allt är fortfarande toppen trots en massa plugg och för tillfället tråkigt väder. väldigt tråkigt att det ska bli dåligt väder imorgon, vilket betyder att utflykten till bergen och allt blir inställd. hade sett fram emot att bada uppe i bergen och gå en massa, men men det kommer nästa vecka istället! btw idag var det halsduks-väder, mer brrrr än igår.

nu blir det plugg och försöka glömma bort att jag håller på att dö av hunger, men man får väl anpassa sig till den spanska kulturen. mat vid 9, tidigast.. good luck!



my hooood you know, yo!


besos de
emmajosefinbengtsson


Kommentarer
Postat av: Amanda

Låter jättehärligt alltihop! Läskigt att du varit sjuk men bra att du mår bättre! vi saknar dig jättemycket här hemma <3 Puss! ta hand om dig. Hasta luego!

2009-09-17 @ 14:17:48
Postat av: olivia

åh så kul och plugga i spanien :D

jodå dt e bara bra förutom att jag är förkyld ;)

OKEJ :)

2009-09-17 @ 16:54:26
URL: http://oliviiaasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0