back to sannarp

Skolan har börjat igen och man är tillbaka på sannarp. Måste säga att jag har saknat SPEU08, så riktigt kul att träffa alla igen. Kändes lite ovant att se folk överallt..är van vid att se en massa fyra åringar springa omkring och busa, åldersnivån har höjts rejält haha. Dagen spenderades med en väldans massa hålor kändes det som, har inte gjort ett dugg nyttigt förutom att gått på den första retorik lektionen, kan bli kul det där!

Det bästa med att vara tillbaka på sannarp är helt klart folket, att kunna dela sin håla med frida hultman och nina nilpe och en massa snack är toppen, vilket jag utnyttjade idag! saknat det där.

Nej trots att jag inte gjort något mer än väntat idag så är jag sjukt trött! Har gjort mig en hemmagjord latte, som förresten blev sjukt god!, så nu ska jag krypa ner i sängen och dricka den samtidigt som jag kollar film. Jodå än så länge är livet bra.



kolla http://fridahult.blogg.se , det är hennes bloggår..typ större än blondinbella :o


Kommentarer
Postat av: frida

I löööve you,

2010-01-26 @ 20:54:35
URL: http://fridahult

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0