ingen vanlig dag..

för det är hannas födelsedag, HURRA HURRA HURRA! hanna har äntligen gått och blivit sjutton och det säger vi grattis till!

äntligen har mitt lov gått och blivit lite mer intressant. kan bero på att jag orkat ta mig upp ur sängen på dagarna och inte bara legat och kollat på dh..yes, my fault. lagom att börja göra nytta av lovet nu..när det typ är slut, jaja. igårkväll kom i alla fall nicole hit och vi kollade på the holiday (som jag aldrig i hela mitt liv sett innan..I know..bad). filmen var mys och hela kvällen var mys, kan det bli annat med film och våra traditionella morötter?

idag har jag redan vart ute och gått en långpromenad med lilla chilla och klockan är bara 10.50! snart väntar skridskoåkning med tilda och ikväll blir det myskväll med både tilda och clara, like the old times, me like, me gusta.



chilla says..relax

Kommentarer
Postat av: becks

sv: tack tack det är Emmy som fixat ;)

2010-01-08 @ 11:27:21
URL: http://rebeckaays.blogg.se/
Postat av: caroline

JA! :D vi får träna nått tsm, det hade vatt kul :D

2010-01-08 @ 11:45:55
URL: http://carolineferning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0